Rododendron

Jasså så då var man här igen. På bloggen menar ni? Nej i Skåne menar jag!
Har varit borta i 3v på dagen precis. Har varit skönt att få vila skallen lite och slappna av. Jag har gjort så lite som det överhuvudtaget är möjligt. Läste på nätet att folk jobbar på semestern och att företagare inte har råd att ta semester.
Det stämmer ju inte in på mig kan jag lova! Har sovit och slappat. Råd har jag tagit mig för man är ju inte sydSveriges tätaste singel direkt.
Har köpt 4 par skor, 3 par jeans och 1 par byxor, 5 tröjor och 1 skjorta, ca 10 par boxers plus gardiner och lite mer krams till huset. Så jäkla bra med Factory i Vingåker när man inte bor där och sipper ha precis samma kläder som övriga befolkningen. Skulle köpa en bokhylla idag men den var slut såklart.

Nästa vecka så åker vi upp till Båstad och spelar Beach på onsdagen innan vi döer kändisturneringen. I år så är det Pripps Blå som står för Eventet och jag har redan börjt träna på: "För det är fest på Peppes Bodega, ja det är ju det!".
Spelar med TJ, Kalle S och Jimmie I. Är ju ingen Karch på beachen, men N-Perra klarar sig långt på inspriation.

Annars gäller det att komma tillbaka till det vanliga livet igen med arbete, eller mest planering inför hösten, räkningar och annat vardagligt tjaffs. Skönt att komma ner på en fredag känns det som så har man hela helgen på sig att komma i ordning.

Den här är ju lite gammal men rätt skön ändå =p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0