Tunga steg

Jag var ute och sprang förut. jag valde inte tidpunkt själv utan det var bestämt 1730 med laget.
Årets jäkla skyfall och min tjocka tröja gjorde at jag hade en viktväst på ca 5kg på överkroppen.
Jag överdriver inte när jag säger att undertröjan var helt genomsur efter 3km. Hem och byta till torra kläder och sen upp i gymmet.

Nu är man trött och nöjd och ska sova skapligt tidigt förhoppningsvis. Tvättar lite kläder tills imorgon bara sen blir det att krypa ner till ngn film.

Kalle hämtar mig vid 11 imorgon så åker vi upp till Båstad. Vädret ser ut att vara uppehåll med lite mer värme och solsken på torsdag. Kanske inte blir världens bästa match men det är ju inte därför man åker dit =p

Grymnt skön låt! Videon sög dock så hittade en annan verision.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0