Ytterligare en dag, en vecka, en månad, ett år har passerat

Så lugnt och skönt det var igår. En dag helt i min smak. Det finns en anledning till att jag försökt vara bortrest ända sedan den 20:e födelsedagen!
Jag är så anti hemmafika som man kan bli. Folk borde gå ut och fika mer, speciellt här nere i djungeln. Men utbudet är ju
= 0 så jag kan förstå att det är som det är.

Ska försöka summera lite vad som hänt det senaste året.

Jag har haft halsfluss och bihålsinflammtion 3 gånger.
Jag har varit hemma i Vingåker 4 gånger.
Jag har brutit näsan och fått hjärnskakning, på en träning!
Jag har avverkat ytterligare 2 lägenheter och 1 jobb. (Lite rastlös kanske?)
Jag har vägt både över 100kg och under 90kg!
Jag har hoppat på fel tåg 2 gånger.
Jag har nog bara gjort 1 sak som jag ångrar vad jag kan komma på.
Jag har varit på logfest mitt på en åker ute i skogen.
Jag har varit i Danmark typ 200 gånger.
Och så har jag blivit lite klokare.

Vad har inte hänt då?

Jag har inte träffat DEN tjejen.
Jag har inte varit på Mauritius.
Jag har inte vunnit en miljon.
Jag har inte tagit körkortet (är nära nu dock, haha).
Jag har inte lärt mig Danska än.
Jag har inte besökt något tempel.

Fan kommer inte på någonting, magen kurrar för mycket och skallen är tom.

Jag är helt mållös, kolla in denna lillgrabben!!!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Grattis i efterskott! En bra dag alltsa? hur mycket fyllde du da? 25? ;)

2008-07-15 @ 03:07:51
URL: http://loueza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0