vad fan har du gjort med håret?

Har fotbolls EM på i bakgrunden. Äntligen har det börjat! Eller? Njaa kan inte påstå att jag är sådär jätteinsatt. Men det börjar väl pirra lite på Tisdag innan Sverige ska spela. Dum som jag är så har jag lovat att ta hand om beachturneringen samma dag. Som tur är så ligger ju plan vid station så jag kan glida in där och kolla lite.

Jag vet inte hur många gånger om dagen som man läser orden Chock eller Kris och det stör mig en aning. "Zlatans uttalande skapar kris" eller "Nakenchock". Vadå nakenchock, gubbfan har ju underkläder på sig. Om varje reporter som skrev de 2 orden skulle bli skjutna så skulle Sveriges alla tidningar vara nedlagda om 1 vecka!

Småstadsbönder utgör väl ca 50% av Sveriges befolkning (okvalificerad gissning). Man umgås gärna i gäng och anser sig vara coolast i koomun. Det finns överallt. Men det är ju en typisk bonde mentalitet, inget nytt ska få komma och ingen ska sticka ut. Fördelar oh nackdelar finns det överallt, tyvärr.

Kommer man kunna sluta tatuera sig? Ja huden tar väl slut någon gång men frågan är hur mycket nytt som ska dit. Det tål att tänkas på??

Ska till Coop och handla lite. Det blir grill och lungt ikväll. Blir så otroligt trött nuförtiden när jag festat och vill inte sova bort hela söndagen när det är så fint ute. Igår så satt jag vid grillen kl 2030 och då var det ca 25 grader i skuggan =)

Hoppas Sthlm blir najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0