And my best friend is...

Jutjube

Går i funderingar om jobbet. Det är inte alltid det lättaste som man har jobbat med. Inte på långa vägar. Det är fan så mycket lättare att stå vid ett band och sortera kakor. Men den stimulasnen skulle få mig att hoppa från en bro efter 1 vecka. Det ger mig ingenting och eftersom jag drivs utav utveckling så kan jag ju säga att jag valt rätt jobb. Man lär sig någonting nytt varje dag!
På torsdag så är det möte om hur det blir till hösten. Ska bli mycket intressant att höra vad de har att säga.

Nu ska jag gå och sova. Det var en mycket tuff dag på jobbet som sagt. har efter det varit i gymmet och instruerat och sen blev det kickoff med klubbens medarbetare. En givande men energikrävande dag =p



Mi scusi, mi scusi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0