Grattis

Janbanan! 28, det är fan vuxet. Man har närmre till 35 än vad man har till 20. Snart är man där själv.
Snackade med Mackan igår om vad man vill och vad Öa har att erbjuda. Vi var rörande överens om att skaffe en idrottande tjej i Engelholm och flytta dit var ett vettigt projekt!

Ska spela beach 2,5h sen och kolla Touren på Tv4 Sport idag. Får knapra i mig lite medicin så man orkar och sen är det bara att köra. Planen här måste nog vara Sveriges hårdaste. Framme vid nät på ena sidan så ligger en riktigt stor sten 2cm under ytlagret. Och ja, ytlagret är inte tjockare än så, sen är det stenhårt. Om de bara körde dit lite mer sand och tog bort diverse småberg så skulle plan vara riktigt fin. Den ligger ju så centralt som man kan komma.



Snaskade en massa massa fruktsallad igår. Det har nästan blivit som ett beroende! 2 bananas, 3 apelsiner, 2 äpplen, 4 kiwis och 1/2 burk ananas. Allt slukades på en gång med lite glass på toppen. 11 frukter, haha. Då behöver jag inte äta några idag om man ska följa mottot. 5 om dan gör kroppen glad.

Kommentarer
Postat av: Janbanan

Amen fy fan vad rörd jag blir! Tack tack! =) Ja, jag vet ska se över mitt pensionsparande nu när man börjar bli gammal..

2008-06-08 @ 11:45:13
URL: http://bonebrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0