Hojt

Vet fan inte vilket som ser bäst ut, ni får väl hojte till om ngt suger eller är najs!

Måste erkänna att jag gottat värsta sluskmaten idag. Viktväktarna vänder sig i sömnen när de får höra om detta. Jag har aldrig varit på plats och ätit en äkta Aussie burgare men gjorde min egen verision. Har inte något recept men vet att det är jäkligt mycket på. Så det blev underifrån: bröd, bostongurka, burgare, senap, ost, räksallad, stekt ägg, ketchup och lite rostad lök innan topplocket åkte på.



Inhandlade diverse saker å apoteket idag. det gick lös på ett antal hndringar men det var väl investerade pengar. har varit helt död idag men ca 15 minuter efter tabletter och 2 olika nässprayer så kunde jag träna utan andnöd.
Tabletterna var riktigt billiga oxå om man jämför med orginalen som kom lite tidigare och kostade dubbelt så mycket.

Har fundert på det här med att bli riktigt vuxen snart. Är ju på väg att skaffa hus, ska ta körkort, är sugen på hund och så är det bara tjej som saknas. Träffade på en liten Boxer när jag härjade på de andra som tränade idag.
Så grymnt fin och snäll. Citerar en annan person: "Boxer är ju bara bra på en sak, och det är ju att gå". Well, FU skulle jag vilja säga =p

På torsdag ska jag på möte vid Kungs för att snacka jobb. Ska jag vara sån att jag tar det? Hmm, det får kosta lite i såfall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0