Jävla Paintshop Pro

Så jäkla Pro det är, så mycket att jag fattar ingenting.
Har aldrig använt programmet och när jag försökte gick det inte så bra.
Det blir ingen jävla ny header om jag inte får hjälp!

Nu är man ledig fram tills på måndag. Solen skiner och jag har några kalla öl i kylen. Men dem sparar jag nog tills imorgon.Måste ju fira Sveriges födelsedag. Haha. Lite lamare än i Norge. Men vi svenskar har väl ingenting att riktigt fira. Det skulle väl vara skåningar som är glada att slippa C.Tyrann.

Gick till grannen och skulle fylla i den äldsta tatueringen men var sugen på en ny så det blev så istället. Fick ett schysst pris och ska få fylla i ett par gånger. Tydligen har jag jäkligt tjock hud då han inte är den första som ej klarar av att göra klart på första försöket.

image158

Lite rödsvullen direkt efter.

Nästa vecka så åker jag upp till Falköping i  dagar som ledare på talanglägret. Så många dagar i rad skapar nog lite nostalgi om man träffar på folk. Får ersättning oxå så det blir ju en liten bonus ner i fickan. På tal om cash så borde skattepengarna göra sig påminda snart. Deklarera på nätet och har inte hört några klagomål så det borde ju komma innan midsommar iaf.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jasse

Ta en sväng förbi Jönet dårå mannen!! =)

2008-06-05 @ 22:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0