KOKAR

Har inte läst instruktionerna till min fina ute/inne termometer men den har lagt av. Maxtempraturen är nådd så den visar bara 2st streck på ute tempen.

Fick sluta 1 timme tidigare idag.Hade grupparbete de 2 första timmarna, sen kollade vi på film, och sen gick jag till badhuset.

Har druckit milkshake och ska till apoteket för att köpa all jäkla allergi medicin de har. 2 minuter ute räcker för att jag halvt ska dö.
Måste ju även pröva mina feta glajjor jag köpte för 99kr på Coop igår. Jag har sagt det tidigare, de har fan allt =p

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Goddag!
Hoppas du haft en bra dag och att veckan fortsätter bra :)

2008-06-02 @ 15:02:45
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0