Rockidalen

Var på Örkelljungas fetaste arrangemang detta året, hahaha. Inte mycket att skryta med men fint väder och schyssta människor gjorde det till en skön kväll! Var lite sleten sen fredagen så låg och sov på soffan när grannen kom och väckte mig. Diskade och hoppade in i duschen för att snabbt börja dricka sen.
Hade glömt en massa flaskor i frysen så det blev Bacardi/Smirnoff slushies som fick drickas lagom kalla.
Lyssnade i nte på ett enda band utan gick mest runt och tjajatde med en massa folk. Träffade en äkta sörmlänning och det var j uinte lite skönt att få snacka sitt modersmål igen =)

Imorse vaknade jag kl 08 av attt det var för varmt. Till och med i min svala lägenhet så börjar värmen komma in.
Drack 2 liter äppeljuice och somnade på soffan. Hade lovat mig själv igår att jag skulle köpa pizza till frukost och mycket riktigt så blev det. 1,5 cola och en pizza senare så känner man sig riktigt slaskig. Vore fint med en fruktsallad nu men tror inte jag orkar.

Har betalt ca 13k denna månad i räkningar och så. Har ändå en slant kvar och det ser ut som om jag kommer klara mig denna månad trots hemresa och födelsedagar. Får tacka skåneidrotten för det.

Handboll på TV nu.

Vi ses!


Kommentarer
Postat av: janne

Du perka jag vet inte om det är din blogg, men jag ser ingenting av som är skrivit.. det är såååå liten text.

2008-06-01 @ 20:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0