Sand mellan tårna och vinden i ögonen

Skoldagen som var... Eller det var ingen skoldag. Det var en soft dag med mycket skoj och liten verkstad.
Efter 20 minuters dödtid så gick vi hem till Annelie och hittade på diverse altiviteter. Ungarna hade vattenkrig och hoppade studsmatta. Det blev film på projektor och så sjöng vi Singstar. Jag som är så otroligt anti schlagermusik skäms nästan när jag berättar att jag slog körtjejerna och blev singstar på låten Håll om mig med jag vet inte vem.
Som tur är så behöver man inte sjunga rent, då hade jag tok loosat.
Efter några timmar så gick vi tillbaks till skolan, hade lunch och avslutade med att städa lite och äta tårta.
Det märks att det är sommar snart!

Sen på kvällen så var det beachtävling. Träffade Mackan och Lina där som kom förbi och käkade och kollade på matchen.
Det var mycket snack och lite fotbollskoll första halvlek. Sen kliver Zlatan fram och mästerskapnerverna vaknade till liv. Satt och slet mig i det korta hår jag har och bet på de nagarna som inte finns. Kommer vara lika taggad på lördag, vet inte hur det blir eller vart i Falköping jag ska kolla men kolla ska jag iaf!
En bra kväll men bra sällskap, och så vann ju Sverige såklart.

Har varit förskonad från allergi i ögonen men eftersom det blåst halv storm i djungeln så har det dragit igång idag. Får köpa ögondroppar i morgon. 150kr för 2,5ml!!!

250.000 pingisbollar i benpress, sug på den du ;D

Nu ska jag sova och drömma gott. Har grus i ögonen.

Ja just det, överskriften. Det märks att man spelar lite beach nu. Dammsuger man inte varje dag så är det sanlåda i lägenheten.



Kommentarer
Postat av: L

Jag ager pa singstar. :P Och ar skapligt nervos infor matchen pa lordag eftersom vi spelar mot spanien!! Va skit jag kommer fa om vi forlorar!

2008-06-12 @ 00:13:02
URL: http://loueza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0