1-1 i matcher

Förlust idag med 1-3. Det som skiljde idag var att de var vassare i slutet på seten och visade upp större mod och viljestyrka att vinna. Men känslan är att vi tar det på lördag igen. Av någon outgrundlig anledning så är vi bättre på bortaplan än vad vi är hemma.
Det var riktigt skoj att se hallen nästan full, det har jag inte gjort under de 2 åren här nere. Tack till publiken!

Nu ska jag äta lite pankakor och slappa i soffan framför TV:n. Har sovmorgon i morgon och hoppas jag får sova ut. Sover riktigt kasst om nätterna. Blir inte mer än 3-4 timmar per natt och vaknar helt dyngsur av svett var och varannan halvtimme. Tungt när man går till jobbet vid 07 och är hemma runt 21-22 tiden varje kväll...

Nedan följer lite bilder, jag slår vad om att ni aldrig kan gissa vilket land de kommer ifrån ;p

                  

Kommentarer
Postat av: Zlobodan

Rumänien?

2008-03-13 @ 10:53:56
Postat av: Disco-Kjelle

Är det en fredag i Vingåker??

2008-03-13 @ 11:02:27
Postat av: Perra

Haha, båda gissningarna ligger nära svaret.. Men tyvär så stämmer inget av dem till 100%

2008-03-13 @ 11:27:55
Postat av: Janne

Den första bilen är ju crusing i vingåker det går ju inte at ta fel på det..:P De andra ser ut som det är från någon öststat, men det ser ju likadant ut överallt så det är svårt att gissa...

2008-03-13 @ 18:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0