Ibland undrar man hur saker funkar egentligen

Tjena!

Igår vann vi mot Hylte hemma efter ytterligare en jämn match. Imorgon är det dags igen, men det är inte här jag ska göra en återkoppling till överskriften.

Idag var sista dagen innan det 11 dagar långa påsklovet. Jag vet först i morgon ungefär hur det kommer att se ut, eller hur jag skulle vilja att det ser ut efter utgången av matchen. Sen om det blir som man har tänkt sig, som man önskar eller som man inte alls tänkt sig kan jag inte svara på nu. Antingen blir det volleyresor, Hbg-Falköping-Vingåker-Göteborg-Örkelljunga eller inga resor alls.

Snackade med Sami idag och blev lite sugen på Oslo, skulle vara så jäkla kul och det skadar ju inte med en reservplan. Det blir ju sällan som man tänkt sig iaf har jag lagt märke till.
Precis innan jag snackade med honom så var jag i Sundsbutiken i Helsingör. Fan han skulle trivas bra där, jag själv tappade hakan både en och flera gånger. 5 liters flaskor vodka, Bacardi lemon och Jäger. Helt sjukt stora!

I måndags så satt jag och kikade runt på nätet efter lite schyssta tatueringsbilder. Jag var ju och fyllde i min idag och diskuterade framtida projekt. Jag fick en ny tid den 7/7, på min 28:e födelsedag. Jag fick ta några öl på kvällen iaf sa han(tatueraren Jacob), och med tanke på att det är en måndag så sa jag :om det ens blir det.
Hur som helst, jag kollade efter lite bilder och hittade en riktigt het tjej med en massa snygga tattoos. De var väldigt lättklädda dessutom så det gjorde ju inte det hela mindre trevligt. En sån tjej skulle man ha tänkte jag genast. När jag kliver in på studion idag så kan ni ju gissa vem som ligger där på britsen? IBLAND UNDRAR MAN HUR SAKER FUNGERAR EGENTLIGEN?? Önskade jag verkligen att få träffa henne så mycket att hon bara "råkade" befinna sig där idag? Haha. Smidig och anpassningsbar som man är så kläckte jag ur mig med harklande hes röst: Eeh ööh höei(efter att jag gjort ett diskret miniskutt), jag kände mig som hete Fredrik i Bonde söker fru =p Haha, hur stor är chansen egentligen? Ladbrokes skulle säkert gjort mig till miljonär om jag satsat på detta tidigare i veckan...

Fick hem The Teenagers debutalbum förut, skön skit från Frankrike. Några av deras största inspirationskällor är: Sex, Love, Vodka Red Bull och Svenska tjejer. Låter som en jäkligt bra sommar det där!
På tal om sommar, hoppas Hultsfred inte krockar med någon utbildning detta året!

Och så måste jag skänka en liten tanke till Martin som bröt foten och slet av alla ledband i den i helgen. Vi ska få smärtan att försvinna och bege oss in i dimans land inom en snar framtid!



Kommentarer
Postat av: Janne

hehe klockrent perra du får ta och bjuda med henne till hultsfred! ;)

2008-03-20 @ 00:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0