Nya brillor



Dessa ska förhoppningsvis hänga med ett par år nu. Bågar är ju inte direkt gratis men dessa är av Titan så de ska väl inte knäckas om man somnar med dem på i soffan =p Lite surt spenderade pengar men ett måste. Jag har inte haft några på ett par veckor och jag märkte hur jäkla illa jag ser när jag fick på mig mitt nya par. Allting blev mycket större och marken kom 1dm närmre helt plötsligt. Jag kände mig som John Cleese i Minisrty of Silly Walks där man stapplade fram och blev förvånad att marken var så nära.

Vi fick riktigt storpisk mot Sållet idag. De spelade väldigt bra block-försvar medans vi lät dem vinna mycket lättare bollar. Nu gäller det att hitta tillbaka till kvartsfinalformen tills på söndag. Jag läste på Hyltes hemsida att Krickan hade spelat de 2 sista matcherna med avslitet ledband i tummen. Det var otroligt starkt gjort måste jag säga, har själv slitit av det delvis och det var ingen skön historia. Många har mycket åsikter om Hylte men hade fler sveska spelare haft samma inställning till sin idrott som honom så hade Sverige varit mycket bättre i volleyboll. Allt för många lägger av allt för tidigt! Att ha spelat 17 SM-slutspel och fortfarande tillhöra en av de bättre spelarna är imponerande!

I morgon så bör jag få något vettigt gjort för mitt eget samvetes skull. Tror det blir Citytrafik med näsan djupt begraven i boken. Jag ska även kolla upp om det finns fler platser till supportrar som vill åka med upp. Det var ett gäng till som anmälde intresse efter dagens match. Plats i bussen finns det men det är väl själva boendet som kan bli lite knepigt...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Looking good!

2008-03-28 @ 21:06:07
Postat av: Perra

Menar du brillorna eller =p

2008-03-28 @ 22:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0