Pust

Jag hade här ett megainlägg på gång. Har hunnit fundera en hel del i helgen och kommit på en massa saker. Men efter holmgången uppe i Hylte så orkar jag helt enkelt inte. Man är urladdad och skallen är tom. Vi spelade riktigt bra i försvarsspelet och detta bärgade hem segern. Trots att Hylte både servar och blockar bättre än oss så har vi fler anfallspoäng.

Lite lite smaksaker kommer det dock på vad jag hade tänkt skriva.

Andra personers sökande efter att fylla diverse hål i deras liv
Mitt eget sökande att fylla tomhål som uppstår i livet
Volleybolltankar
Tankar om livet
Gitarr tjat
Annat tjat
Mitt ökande intresse inför buddism

Men det får bli en annan gång, kanske i morgon, vem vet?

Har tid hos tatueraren snart igen, det blir Ink not Mink som man säger...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0