Quarter finale due

I morgon kl 19 är det dax igen! Vinner vi på hemmaplan så ser det ganska så bra ut. Men Hylte är starka och vi måste prestera minst lika bra volleyboll igen. Det blir svårt att spela säsongens 2 bästa matcher inom bara 4 dagar.
Innan träningen idag så hade vi ett möte där vi diskuterade söndagens match och morgondagens match. Lugn träning som avslutades med massage. Marcin knådade mina vader och ömma benhinnor. Mycket skönt och inte det minsta gay =p

Idag så har jag tvättat frö första gången på mycket länge! En dag till och jag hade fått köra amerikanare och det hade jag inte riktigt gillat. Det finns ju inte så många schyssta klädbutiker här i djungeln som säljer boxershorts heller så det var tur att stugan öppnat igen idag.

Kom att tänka på praon i 9:an nyss när jag snackade med Jansson. Jag var på Örebros regionsjukhus testavdelning. De körde en massa tester på friidrottare. Ganska intressant första veckan då det var killar där. Kul med testresultat och så. Andra veckna när tjejerna gjorde sina tester och testledaren frågade om jag kunde fästa elektroderna så var jag i 7:e himlen, haha. Bästa praon någonsin tyckte jag då =p

Nu ska jag plocka ner sista tvätten och gå och lägga mig. Tuff dag i morgon med jobb 07-15 och samling vid 16.. Är väl hemma runt 22 efter matchen om det blir jämnt. Ser verkligen fram emot sovmorgon på torsdag!

Woosch!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vi ses i hallen ikväll.. :)

2008-03-12 @ 08:56:24
URL: http://lunalainen.blogg.se
Postat av: ernesa

jag förväntar mig vinst idag med!! .. haha

2008-03-12 @ 13:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0