Slapp helg

Igår så hade jag 6a hela dagen igen, bir minst ngn gång till. Skön klass att jobba i och skönt att få ihop extra timmar som man kan ta ut ledigt med.
Efter jobbet så gick jag och tränade. Innan träningen så kände jag mig bra fysiskt för första gången på ett par veckor. Men träningen började så jäkla dåligt ändå. Var "nästan" där hela tiden i alla moment och det finns inget som är mer irriterande. Gav mig fan på att det inte dög och började sedan spela helt gudomligt försvar. Har ldrig tagit så mycket. Skönt att kunna plocka en massa rens på kombos flera gånger irad =p
Sedan så är jag riktigt kass i ryggen men ska ta ett varmt långt bad och se om det blir något bättre.




Efter träningen kom Marcin förbi och lånade datan så jag fixade kyckling wok som vi smaskade i oss.
Ikväll blir det nog Tacos och film.




Jag har lirat ytterligare en del gura, kollat upp en massa videos med teknikövningar på nätet och har konstigt nog fått träningsvärk i underarmarna efter allt stretchande och plinkande. Satte dock Blowin in the Wind med Dylan förut efter 3 dagar så jag får vara nöjd iaf. Eller jag försöker intala mig att jag ska vara nöjd. Jag är fan inte nöjd med någonting om det inte går superbra, även fast jag vet att det är orealistiskt att ha sånna förväntningar efter 3 dagar. Men det är väl sådan jag är.

Nu ska jag tappa upp ett bad innan jag går iväg och handlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0