Sömntuta

Det är dags att sova snart. Har sovit hela kvällen så var vaken någon extra timme men dyngtrött så det blir lite läsa i Neil Straus Spelet innan lampan släcks och jag försvinner in i drömmarnas värld igen.

Veckan i skolan började lugnt men har varit livligare de 2 sista dagarna. Varför får jag alla lektioner där det är mycket liv och rörelse? De 2 sista dagarna har helt tagit musten ur mig. Igår gick jag till jobbet vid 07 och är där i ca 5minuter då jag får reda på att jag egentligen skulle ha kunnat börjat 0830. Tack för den informationen! Sedan så fick jag vicka i 6B. En mattelektion följt utav bild, lunch, lyssna på talbok och sedan sista timmen spel och lekar. Lite mindre handgemäng i klassrummet slutade med att 1 tjej gav 2 killar lite stryk. Var hemma 1515, packade väskan och lagade mat. Åt och gick till hallen 25 minuter senare. Tränade tjejerna från 16 och sedan egen träning till 20. Träningen har inte gått bra på slutet men igår så var det inte lika värdelöst som innan. Efter träningen så var det ramtidsmöte på klubbis fram till 2230. Jag erbjöd mig med att jobba med utveckling av ungdomsverksamheten som egentligen inte har haft någon plan de senaste åren. Efter mötet så kom jag hem och somnade omedelbums.
Idag så har jag haft 6A och fredagar är slappa men väldigt röriga dagar. Mycket liv och rörelse vilket alltid resulterar i en hel del tjaffs. Mycket hormoner i luften, haha. Till mat var det Tacos och jag spenderade nästan 25 minuter i ätande tillstånd.

Träningen idag var lite kortare och lite lugnare. Skönt för mig då jag har fått väldigt ont i fötterna och ryggen igen. Det spelar ingen större roll att jag fått nya hålfotsinlägg tydligen.Efter träningen så pratade jag en del med Martin och vi luftade en del idéer. Är lite avundsjuk på honom som ska till Tukiet 1 månad och spela beach efter säsongen.

Idag så fick jag frågan av en tjej i 5:an om jag var singel, hahaha. Snällt och gulligt men jag förklarade att jag var aningen för gammal kanske..

I morgon så ska jag fortsätta lira lite gitar. Har spelat ut första boken nu efter ca 10 dagar. Svårighetsgraden på låtarna är väl ok men de är alldeles för korta och för tråkiga så gick och köpte en bok med ackord i onsdags. Fingerplockade visade sig vara lättare än ackord då jag har ett lillfinger på vänsterhand som i stort sett är orörligt och okontrollerbart efter att ha dragit det ur led några gånger. Jag vet att det går att operera bort brosket som har bildats men då så tar det ca 3-6 månader innan man återfår skaplig styrka i handen igen och jag vet inte riktigt om det är värt det.

På söndag så är det kvartsfinaldax mot Hylte. Förra matchen vi spelade där uppe var ok trots att vi inte alls var med i vissa moment. De kändes inte alls speciellt bra så det blir kul att se på söndag vilka som har lyckats bäst under veckan som har gått med att förbereda sig.





100 höjdare USA är på G. Ska bli skoj att se vad för stjärnor de hittat där borta. Den största stjärnan av dem alla här hemma är utan tvekan Disco-Kjelle!

Kommentarer
Postat av: Hanna =)

Godnatt och sov sött =)

2008-03-08 @ 02:36:40
URL: http://hannaekelund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0