Wawawewa

22-25, 12-25, 25-21, 25-21 och till slut 17-15. Helt otrolig känsla att gå från och snacka om att falla med flaggan i topp efter 2:a set till att vända och rädda inte mindre än 4 matchbollar innan vi avgör på vår första.
Vi hade mer stöd på bortaplan än vad vi har haft på hemmaplan under hela säsongen och det var tack vare de underbara tjejerna och killarna på läktaren.

Under dagen igår så gick man oc kollade på klockan var och varannan minut och exploderade nästan utav rastlöshet.
Redan inan matchen så börjar Hylte att tjafsa och försöka få till en massa bråk. Vi hade pratat om innan matchen att låta dem hålla på men ger de sig på en lagkamrat så skiter jag i om det är hela världen på andra sidan nät, jag backar upp mina lagkompisar. Tyvärr så fick det snacket fel effekt och folk gav inte bara fan i att stå upp för laget utan spelade utan energi och någon som helst viljestyrka. Hylte gapar och skriker och försöker att trycka ner oss så långt som möjligt i skorna. Sorgligt nog så lyckas de, men vi vände på steken och skrattar bäst som skrattar sist heter det =)

Var väl hemma runt 0030 tiden igår, tog en liten grogg och satt och snackade skit med lite folk hemma hos mig. Kom i sängs vid 0230 men vi låg nog och snackade misnt 2 timmar till. I morse så vaknade jag runt 8 och kunde inte sova, man är fortfarande uppe i varv efter gårdagen. Gick och handlade frukost till tjejerna och dukade fram.

Nu sitter jag här och det är så lunt och tyst, ska sova minst 1 timme nu innan jag börjar städa och dona inför kvällen. Ska tvätta , städa, träna, diska, och ordna stereon så det får högst bli 1h sömn.


Kommentarer
Postat av: ernesa

heeej! festa ni till ordentligt i fredags eller? =)

2008-03-23 @ 15:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0