Dödligt trött

Sov ca 11h inatt, det är skönt att jobba på skola. Speciellt de dagar det är studiedag eller lov eller någonting lika jobbigt. Det behövdes kände jag för har varit segt idag. Har tränat på bra en jäkla massa dagar i rad.
cyklade upp till gymmet förut och var helt stum i backen. Inte så bra att cykla med punka på bakhjulet men bättre än att gå iaf. Benen var som spagetti när jag kom upp men ändå gick det bättre än senast. Packade på 270 kg i vadpress och det funkade fint. Men nu eftråt igen så är jag helt tom i skallen och slut i kroppen. Ska ta träningsledigt i morgon och på lördag tror jag. Det känns som om det behövs.

Käkar på som vanligt och dricker en massa gainers och skit. Trodde inte det skulle funka när jag handla men varför inte testa bara? Det smakar riktigt gott och funkar faktist bra. Det går bra att träna och dessutom så har jag inte gått upp någonting nämnvärt vilket är positivt. ska ju gå ner några kilon men det lär väl aldrig hända..

Ibland har man bara lust att be någon att dra åt helvete för att de är så jävla dumma i huvudet och patetiska som människor. Men det måste vara åldern eller någor för man tänker efter och inser att man själv bara oxå är människa och låter bli. Tala är silver men tiga är guld som man säger!

Nu ska jag iväg till tjejernas träning. Börjar kl 1030 i morgon så det blir en kväll i soffan med film. Igen..
Det börjar ordna sig mer och mer med huset föresten!


Kommentarer
Postat av: Jan banan

270kg? Helt korrekta? Ändå upp? Hur många? ;)

2008-05-14 @ 20:38:45
URL: http://bonebrake.blogg.se
Postat av: Perra

Jafan =) Skulle köra 3x10 men köndes bra i sista så orkade med 15st. Mina spagettiben har lite att ge iaf. Det är som du säger, kul att skrocka åt alla biffar som står i vassen och kör biceps. Men jag har ju å andra hand ingen överkropp att skryta med =p

2008-05-14 @ 22:51:42
Postat av: Anonym

Aha, 270 delat med 35!
Det blir 7,715 kg det!!

2008-05-15 @ 10:23:24
Postat av: Perra

Du hur räknar du? Du menar 270*35 som är 9450kg..

2008-05-15 @ 13:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0