Fruity in masses

Hejsan hallå

Har spenderat större delen av tiden sen i fredags sovande eller vaken i coma. Är yr i huvudet och har en jäkla värk i ögonen samt fryser. Jobbade igår men tvingades kasta in handduken i morse. Sov fram till kl 13, somnade runt 00 igår. Med tanke på hur mycket jag sovit de andra dagarna så kan man ju undra.

Pallrade mig iväg iaf till Coop precis innan de stängde. Hade inte ätit ngt alls sedan kl 11 igår. Har ingen aptit på mat så köpte lite frukt och gjorde sallad. 3st Kiwi, 3st Bananer, 3st äpplen, 2 Apelsiner och en burk Ananas. Det var rätt så gott så jag åt upp allting. 5 överfulla tallrikar.

Är så jäkla stel i nacke och axlar så jag börjar tappa känseln i fingrarna när jag går. Lite massage kanske skulle vara på sin plats?

På torsdag så kommer det ett par spelare och hälsar på. Närmre bestämt 2 Svenska landslagsspelare, en Polack som spelat i Frankrike i år och en Danskjävel. kanske ska städa om någon sover här tills fredagen.

På Fredag kväll så är det inflyttningsfest hos Niklas och sen utgång. Köpte ju lite öl förra Fredagen men somnade innan jag han öppna första.

Såg lite bilder från Sollentuna. Tjejerna åkte genomSsverige och flashade på motorvägen. Inte bara killar som har barnsligt skön humor ibland =p

Ska sova snart, är grymnt trött. Hoppas på att kunna jobba imorgon.

Känner ni igen movsen???


Snubben från Heiniken och Pumas reklam.

Sov gott, det ska jag!

Kommentarer
Postat av: ernesa

hejje, mktmkt fest i helgen dåra! vi blir nog en hel del folk:) ses på fredag snyggo!!

2008-05-21 @ 13:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0