Ge mig kaffe

Började 0830 i morse. Efter att ha tryckt på fel knapp, alltså inte snooze utan stäng av alarm så vaknade jag upp 0826 istället för 0720... Packade väskan, fixade frisyren? och var på plats 3 minuter för sent. Måste vara rekord tom för mig tror jag. 7 minuter så var jag på plats!
Hade de 3 lugnaste lektionerna på hela terminen. Lågstadiebarn har en lite större respekt än äldre ungar. Om någon viskade på lektionerna så hyschade de åt varandra.
Gick till badhuset på eftermiddagen. Hade hela badhuset för oss själva. Simmade några längder och tog en bastu. Hem och åt och sen iväg på möte.

Innan kl 18 gled jag in på bolaget för att köpa några kalla att svalka strupen med ikväll. Kroppen ville annat dock och jag somnade om en sten runt 19 och sov fram till 22. Är helt död i skalle och kropp så det blir lugnt för min del. Näsan rinner men hoppas det är allergi, har ingen lust att bli sjuk nu när man slitet hela veckan. Känns lite onödigt om man skulle hamna efter då!

Kanske hittar ngn websida som visar hockeyn live så man kan koppla in datan i TV:n och kolla. Har Telia som digital tv. 37 kanaler får man men INTE TV3 eller ZTV. Sääär som man säger här i Skåneland. Sverige - Kanada står 2-2 just nu. Snygge K.Jönsson spelar dock inte pga huvudvärk..

Nattmacka, kall öl och en film. Sen ska John Blund och jag flyga iväg till drömmarnas land!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0