Haile Gebresesaise

Grillade som sagt i lördags. Drack lite öl och gick ner en sväng på den lokala krogen. När jag kom hem igen så hade Mats & Ernesa städat undan. Riktigt snällt! Vi satt uppe en sväng till tills grannen kom och argt påpekade att klockan var lite sent.

I söndags så kom några förbi och väcte mig, jag hoppade in i duschen och fick lite mat fixxat under tiden =)
Bort till station och spelade beach innan jag frog till gymmet med Joel och Mackan. Orkade bra halva passet innan man blev lite sliten. Inte konstigt iof men lite onödigt.

Igår blev det trapplöpning/hoppning. Körde ett extra varv och benen kändes helt ok.
Idag så blev det lite springa på kvällen. Susade fram i skogen som värsta HG. Inte riktigt kanske men slapp värken i benhinnorna denna gången. Det märks att man har lite uttänjda ledband i fötterna. I värsta nerförbacken när jag kommer i full fart så trampar jag så snett så att hela kroppstyngden läggs på höger fotknöl med oten helt vikt under benet. stapplar till ett steg och fortsätter obehindrad. Lite lite varm över foten nu bar men det är inga problem i morgon.Tänk om man kunde vara lite uttänjd i ljumskarna. Är ju ingen gymnast direkt som går ner i splitt. Får träna lite thaiboxning i sommar om det öppnar snar tigen så kanske det blir ändring på det.

Har käkat honungsmelon nu på kvällen. Det var en liten besvikelse! Får bli vattenvarianten nästa gång.
Fruktsallad föresten! Godare finns knappt men ändå så var det riktigt länge sedan man gjorde det. Det får bli ändring på det tills helgen. Synd bara att man inte kan äta glass till som förut. Den glassen som erbjuds är ju inte riktigt lika god. Havrebas eller avkok på sojabönor slår inte gammeldags gräddglass tyvär.

Ser fram emot nya tattoo tider här lite längre fram. Nya grannen är tatuerare och gör det hemma men är inte så sugen på det. Har inte sett så mycket han har gjort så det får vänta isåfall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0