Jackson

Hela helgen har jag legat hemma och sovit, lr fre-lödag åtminstånde. Idag har vi tränat i 4,5h och det kändes att man inte var pigg. Hade feberfrossa första passet och var yr i skallen men det släppte tills andra passet.

Var helt död i går men pallade mig iväg till Coo och handlade. Hade inte ätit på hela dagen eftersom aptiten har varit bortsprungen så köpte lite lövbiff och pommes. 400g lövbiff och en tallrik pommes senare så kände man sig ok. Inte piggare men mindre hungrig iaf =p

Imorgon blir det ett par lektioner uppe på centrum sen en sväng til badhuset. Träning efter det, med tanke på dagens prgram så slipper vi trapplöpning/hopp. Sedan ska jag iväg på möte med elitsektionen. Full fart.
Resten av veckan ser lite lugnare ut dock så det gör inget. Tjejerna har ledigt i 2v från träning nu så någon ledig kväll ska man vä hinna med.
Det blir ingen elittränarutbildning i år. Det var 4 personer som anmält intresse. Jag vet inte om det är flrbundets kassa marknadsföring eller tränarna som inte har några ambitioner. Men fan pinsamt att det bara är 4st som vill gå den högsta utbildningen. Hela kursavgiften är ju bidragsgrundande för hel*****.

Hittade denna på idiot.se
Kolla hela videon, de är grymma =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0