Oh sunny day

Jag sitter inne i lägenheten och svalkar mig.
Det måste vara årets varmaste dag, och förra årets med för den delen. 29 grader Celsius i skuggan ovanför köksfönstret. Hade det inte varit för att vi ska träna snart så hade jag suttit i solen och gassat.
Nu får den solen jag fick i skolan räcka. Spelade brännboll på elevens val och Perra krossade! Sprang 5 vanliga frivarv och ett dubbelt frivarv. Vi vann med 40p. Behöver ni någon lirare uppe i Jönköping så får ni ringa så snackar vi kontrakt.

Läste på Aftonbladet om en Brittisk myndighet som betalade en reklambyrå 163.000 kr för denna loggan. De blev lite förvånade bara nä de såg loggan på snedden
Ser ni samma sak som jag? Det ska stå OGC men det blev ngt annat.

image144

Ibland blir det bara fel helt enkelt!

I morgon drar ytterligare jobb igång. Ledsagare verkar som en bra grej. Måste dock köpa kalender nu så jag inte glömmer bort hälften av alla saker som jag bör göra. Bara senaste veckan har jag missat min frisertid och ett samtal inom jobbet som var bokat några veckor i förväg.

Ska power nappa 15 min nu innan träningen.

Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0