Tjejen på bussen

Idag har jag inte gjort mycket. Ingenting alls faktist. Har inte varit det minsta produktiv. Har inte orkat.

Man märker att man börjar bli lite äldre dagen efter. Det var nog skoj igår och jag är med i matchen tills vi börjr dricka grogg. Lite mat och mycket stress så blev det som det blev. Hade skoj men kommer inte ihåg sådär överdrivet mycket. Som hur jag kom hem, när jag gick hem, om jag gick hem själv och vart de andra tog vägen.
En sak är säker dock, jag käkade kebab. Det luktade inte lite vitlök om mig i morse.
Sugen på snabbmat blir man ju definitivt så jag klämde i mig en hel cheeseburgare på McD innan Mjuk tog tåget hem till Vingåker och jag satte mig på bussen till Ö-a.
Såg en så jäkla läcker tjej på bussen! Rockers brudar är bra fina.



Martin ringde och snackade lite skit. Han är på Gotland och jobbar och det verkar ju rätt så schysst nu när det snart är sommar! vi bestämde att vi måste ses snart. Ska åka upp till Vingåker över Midsomar ser det ut som.
Fick checken igår på stipendiet men de pengarna kommer att flyga iväg snabbt som satan.



Ska betala farsan en del, köpa lite saker så man kan ha ett kontor, köpa ett par skor och så var pengarna slut.
Konsigt att det är så lätt att göra av med pengar!

Ikväll så festar de inne i Hbg igen men pallar inte. Ska upp på styrelsemöte tidigt i Ö-a så känner inte riktigt för att köra på 1 kväll till. Det blir lugnt vid TV:n/datan istället. Är ju inget schlager-fan men måste kolla nr 15 iaf. Har inte hört Perrellis låt. Så insatt är jag!
Imorgon blir det en sväng till gymmet efter mötet. Var ju sjuk tidigare i veckan så ligger lite efter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0