Engelsk salongsstil

Sitter på ett hotell i Varberg och surfar. Hade dansbandskampen på i bakgrunden innan jag förstod vad som stod på.
Dansband is the shit! Måste till Ekebo nästa år igen... Not!

Veckan som har varit kan sammanfattas med: Volleyboll.
BÖrjade med att åka upp till Falköping i måndags. Tåget från Ängelholm var 30 minuter försent när det startade så det såg ut som om jag skulle missa sista anslutningen i Göteborg. Efter några vita lögner från vår konduktör om att det var mer än 10 pers på tåget som skulle vidare så väntade de in mig. Eftersom det bara var jag som skulle vidare så blev de rätt sura men det är inte mitt fel, inte jag som ringde och fixade. Tack du söta konduktörska :p
På tåget upp till Schlätta så träffade jag Carin. Alltid lika kul och vi snackade skit på vägen upp. Tog även en bit mat senare i veckan. Har varit grymnt manligt förkyld hela veckan så har inte orkat annat än att sova mellan alla pass.
Tränade pojklandslaget tillsammans med Clabbe från Ängelholm. Var en rolig vecka.
Igår åkte jag ner till far för övernattning innan vi åkte till Veddige i morse. Tränar Volleytime-lägret lördag och söndag.

De hade fixat övernattning på Hotel Gästis. Trevligt ställe där man kan bada i Lenin-badet eller läsa en bok och dricka whiskey i det engelska bibloteket. Självklart så var jag ju tvungen att pröva båda två.
Nu är det dock dags att knyta sig snart. Två stycken träningspass ska avverkas imorgon innan kl 14. Sedan väntar en resa hem till Ö-a. Har inte varit hemma på hela lovet. Vet inte hur det ser ut på jobbet heller när jag kommer på måndag. Antingen så fortsätter det i samma stil eller så blir det helt nya arbetsuppgifter. Det löser sig säkert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0