Gammal eller mindre ung

Shaa! Som Adde på Svenska 2 med Hipp Hipp hade uttryckt det =p

Spelade turnering idag och hade tjejerna samtidigt. Schemat gick inte riktigt ihop men som tur var så va Joel där samtidigt och det läste sig till 80% iaf.. Första matchen fick tjejerna klara sig själva. Gick väl inte så bra om jag förstod rätt men en nyttig läxa iaf.
De slog ett div.2 lag och det är inte illa pinkat! Sista matchen glömmer vi :p

Med Åstorps herrar så spelade vi bra och det var riktigt skoj. Kunde slappna av och spela ut. Är som bäst då och tycker det är synd att jag inte gör det med elitlaget! Då tar tävlingsskallen över och drar ner en tyvärr! Vi spelade jämt mot bra lag och slog en del lag vi har i serien. 4e plats till slut blev det. Spelade de 4 första matcherna men sen orkade jag inte riktigt samtidigt som jag ville coacha tjejerna oxå. Roligaste matchen var nog mot Helsingborg i semin. Förlust men ändå bra spel bitvis. Fick en blomsterbucket för MVP i turneringen och det var ju skoj för det har aldrig hänt förut men det roligaste var ändå hur alla höjde sig jämfört med träningarna. Gör vi samma i fortsättningen så blir vi bara bättre.
Är ju allergisk mot blommor vilket är synd för de var fin fina!

Hade sen inflyttningsfest. Eller en liten en. Fick värsta grymma sombreron av Titties och Anette. Känner mig som riktig gringo nu! Var rätt så lugnt och det var bara skönt.

Undra om man är 100 år och otroligt filosofisk eller ser man saker hos folk som de själva inte ser? Och om man gör det, vad gör det för nytta? Får man inte bara en massa onödiga förväntningar och skapar möjligheter för situationer att gå fel?
Ja jag vet inte, jag funderar bara en massa. Det kanske är det jag gör bäst.
Men vad vore livet om alting vore solklart och utstakat? Trist och alldeles alldeles jäkla...

Nu ska jag sova, imorgon städa och jobba. Vi ses säkert...

Kommentarer
Postat av: Anonym

äsch, bitterljuvt. det ljuva blir aldrig lika ljuvt utan det bittra, det vet du. MR.P!

2008-10-02 @ 16:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0