Träningslägrad

Tränade ca 12h i helgen. Med tanke på föregående månaders bravader så kändes det minst sagt i kroppen!
Har en inflamation i axeln som trycker på några nerver. Detta gör att det sticker och strålar smärta ner i armen innan jag tappar känseln helt. Sen så är fötterna riktigt risiga, eller snarare förra årets skor. Hoppas de nya kommer snart då jag fått tillbaka benhinneinflamartion i både benen igen. Nu när jag klagat klart så: träningen.
Det gick stadigt frammåt och glädjande nog kan jag spela försäsongsturneringen, Ska kolla in schemat så det blir nog en inflyttningsfest på kvällen där oxå, den 27/9.
Serien drar igång helgen efter, hemmamatch mot Halmstad.

Har kollat upp en del mer med Bosön nu oxå. Vet inte om jag ska bo på hotellet eller om det blir vandrarhem. 400kr/natt för ett vandrarhem utan tele och TV känns onödigt dyrt. Då får någon extra hundralapp för hotellet betalas.
Hela stället verkar riktigt fint och jag kan ju säga att jag blir lite sugen på att läsa där under längre tid. Ska kolla upp med CSN vad de har att säga dock.

Bara blocket som behöver fräschas upp nu, det andra är på G efter lite mer träning den senaste tiden. Hade tänkt mig att jag skulle ta en värre än vad Matthew Young gör på Jonte här i Vidåkershallen.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0