En dusch

Har gjort ett arbetstest för Prisjakt idag. Testet gick ut på att leta nformation om olika produkter och lägga in dem på hemsidan. Det hela startade väldigt segt eftersom testet började kl 00 och höll på till kl 24. 24 timmar i sträck blir lite segt men det hade inte varit farligt om man fått sova ut en nattsömn innan. Men så får man börja när man redan har varit uppe i 16-17h. Det gick väl inte sådär jättebra inatt. Gick och la mig vid 04 och sov ett tag. Upp och började vid 08 igen. Självklart så spenderar jag halva förmiddagen på toaletten. Jävla skit!
Men det tog sig frammåt kvällen och jag fick upp ett skapligt tempo. Jag är dock tveksam och det räcker. Meningen är att man ska komma upp i 4000 egenskaper på en dag. Jag drog ihop 511 den sista timmen.  Men som sagt, jag vet inte om det räcker till. Det känns jäkligt störande att inte kunna få se slutresultatet nu utan jag måste vänta tills minst imorgon.

Med tanke på att det är 14-15 grader i huset nu så är mina fingrar blå-lila och jag har svårt att böja dem. Ska ta upp det hela med hyresvärden och se vad som händer. Jag ringde på en lägenhet i Ängelholm idag och får veta mer imorgon. Det är en 1a som blir ledig den 1 Maj, samtidigt som kontraktet går ut på huset.

Nu ska jag ta en dusch och äta lite. Luktar inte speciellt gott och jag är jäkligt hungrig!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Linus

Tjena, vart hittade du tjänsten på prisjakt? annonserades den ut någonstans eller kontaktade dom dig?



//L.

2009-02-03 @ 16:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0