Lägenhet fixad

Fick svar angående en lägenhet i Ängelholm idag. Får en 1:a from den 1/5 och det känns riktigt skönt att ha det klart. Jag har ju redan sagt upp kontraktet på huset här och det är inte världens lättaste att få tag på 1:or eller 2:or i Ängelholm tydligen. Hela kustregionen expanderar men det byggs inte tillräckligt mycket för att tillgodose efterfrågan. Jag vet ju hur svårt det var att få ngt i Helsingborg för 2 år sedan. Lägenheten ligger ca 30 meter från Rönnehallen och det skadar ju inte heller direkt =p Det blir mycket lättare att ta sig till och från Stockholm nu också. Örkelljunga är ingen knutpunkt direkt och det har varit lite jobbigt att åka till och från djungeln.

Jag läste igenom en massa gamla blogginlägg häromkvällen för att få lite pejl på tiden som gått sedan jag flyttade ner till SKåne. I ett inlägg så hade jag sammanställt alla gånger jag flyttat och vad jag gjort med mitt liv medans jag bott på olika ställen. Det känns som om det snart är dags för en ny uppdatering. Nu blir det 6e gången jag flyttar sedan jag kom ner hit. Och då har jag inte bott här i 3 år ens en gång.

Sommaren kommer att spenderas på beachen. Gärna med boll och nät!



5 minuter från nya stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0