Skadeglädje

Var på gymmet i badhuset idag. Helt fel tidpunkt lyckades jag tajma in! Kom dit strax efter kl 16. Det var va 10 personer där och för er som inte varit där så kan jag berätta att gymmet är på ca 30 kvadrat och innehåller 8 maskiner och lite fria vikter.
Något som retade mig lite, men bara lite då, var 2 tjejer som var där. De såg lika intreserade ut av att träna som ett par björnar som gått i idè. Tänkte värma upp i roddmaskinen då jag skulle köra rygg men där satt isbjörn nr1 och drog 3 drag innan hon var tvungen att ta paus för att hon var trött och skulle skicka några SMS. På löpbandet stod Björn nr 2 och GICK. Gå kan man för fan göra ute tänkte jag men sa inget. Till min stora förtjusning så fick hon för sig att öka tempot lite men förstod inte riktigt att löpbandet ökar farten om man trycker på uppåt pilen. Det sa DUNS och så satt hon på rumpan upptryckt mot väggen. Imorgon går jag dit på förmiddagen istället, haha.

Ska spela lite gura nu och sedan sova. Lite mer plugg imorgon innan det blir gym och sen buss till Ängelholm.
På lördag spelar tjejerna match i Malmö så blir resa dit och sen åker vi direkt iväg till någon annan hall där Åstorp spelar match.

På söndag är det match hemmavid. Vi har ett par spelare som blivit nominerade i olika kategorier. Anton till Årets nyförvärv, Nick till Årets passare, Fletch till årets spelare och anfallare och Andrew till årets spelare. Själv tror jag Fletch har störst chans till priset som årets anfallare. Det går inte stoppa honom i mitten.

Man kan inte riktigt se det för kepsen men det är jag där bakom :p






Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Keps what ever.. :P Men han var riktigt grym den snubben! Inget lätt stycke har jag fått höra av dom som kan sånt där. =)

2009-03-13 @ 15:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0