Under ytan

Den började på 3:an nu såg jag. Ska ta en snabb dusch och krypa ner i soffan med en talltik glass+kolasås med ananas.
Första gången jag såg filmen så blev jag allt lite skraj =p



Trots att jag har Canal + paketet så går där inte så många bra filmer. Och de bra som går kör de om och om igen känns det som. Men på ett sätt så är det skönt att inte behöva bege sig ut på nätet för att kolla efter någonting sevärt. Det kan vara skönt att bara glida ner i soffan på kvällen och sätta på något bra.

Ska hålla en föreläsning om ca 2 veckor. Ska börja kika på material till den i helgen. Har ju scanner oxå men har aldrig skapat en presentation i Powerpoint förut så det ska bli lite spännande. Blir den skitkass eller bara dålig =p Haha.
Där har man en del att lära! Kost och träning står på schemat och där finns det ju en del att prata om.
Det känns roligt att få göra det en första gång. Det är någonting som jag skulle vilja jobba en del med i framtiden. Man har ju fått en hel del inspiration uppe på Bosön utav alla duktiga föreläsare där. Sen när man ser konsulterna på Performax så förstår man oxå hur viktigt det är med presentationsteknik. Att sitta och lyssna i flera timmar och samtidigt behålla skärpan kräver en hel del! Minst lika mycket utav den som pratar som den som lyssnar.

Nej detta tog för lång tid. Duschen, glassen, soffan och sedan sova.

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0