Blogga eller inte blogga

Jag har ju inte förtagit mig senaste tiden med mitt bloggande. Har ingen riktig lust, det kan bero på att det inte hänr så mycket men nu när jag tänker efter så har det ju hänt en hel del.

Vi har vunnit ytterligare matcher med Åstorp. 15-1 i set de senaste 5 matcherna är ett styrke besked. Vi spelar inte jättebra. I perioder kan vi faktist spela riktigt dåligt men på något sätt så tar vi oss samman, skärper till oss och vinner. Mitt eget spel har gått utför på slutet. Det skulle kunna bero på att jag tränat 1 gång sen i slutet på November. Nästa helg så möter vi Helsingborg hemma och det hade varit grymnt skoj att vara med men jag ska uppåt i landet den helgen.

Nu i veckan så är jag nere i Landskrona på ledarskapsutbildning hos Performax. 3 dagars drillande i medarbetarsamtal ska bli skoj. Ser fram emot rollspel med en del riktiga nutcases. Ska bli en utmaning och samtidigt väldigt utvecklande.
Sen till helgen efter det så är det Stockholm som är destination på kartan. Elittränarutbildningen startar uppe på Bosön och det ska bli otroligt roligt, Ska bli spännande att se vilka deltagare som är där och hur utbildningen kommer att arta sig. Halva nöjet med att vara där uppe är miljön och atmosfären. Alla som är där uppe är väldigt duktiga och har en stor drivkraft. Gruppdynamiken får en att öka suget efter ännu mer kunskap.

Igår när jag satt hemma vid TV:n och tog det lugnt efter matchen igår så lystes hilmlen upp av ett ljusblått eldklot. När man såg det i ögonvrån genom fönstret så var första reaktionen att några sköt raketer utanför. Men bara någon tiondel senare när jag insåg hur stort det var så förstod jag att det var någonting som flög in i atmosfären och brann upp. Några sekunders sken sen försvann det bara. Det var skoj att få se någon gång här i livet. Kolla video på HD eller läs i Aftonbladet.

Här har Johannes varit duktig och gjort en video från en av segermatcherna i div.2. Titta och njut =p



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det hänger på passaren! Hehe Men säg till nummer tio att inte dra iväg överskruvade ståservar..:P



Ha det så gott i min hemstad nu! =) Glöm inte skottsäkerväst!! :P

2009-01-18 @ 23:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0