Ju mer man lär desto större syns ens kunskapsluckor

Har haft 3 otroligt bra dagar på Bosön. Helt otroligt bra. Tänk om man kunde lyssna på sånna föreläsare oftare än vad det kommer att bli. Men det blir även en hel del inläsning. Pga någon anledning så fick jag inte böckerna på posten som skulle ha kommit för några veckor sedan. Detta gör att jag ska läsa in ännu mer nu. Min nya bibel får bli Physiology of Sport and Exercise. Lite tungt med engelskt fackspråk men får ladda hem något bra översättningsprogram till skrivbordet.

Mitt imunförsvar verkar inte tåla nya männskor eller miljöer. Andra gången jag är hemma på 5 veckor, andra gången jag blir sjuk. Har blödit näsblod hela veckan och det är lite störande. Speciellt när det rinner ner i halsen istället för ut ur näsan.
Låg och sov någon timme extra i tisdags så jag kände mig bättre.

Fick brev av A-kassan där Bolagsverket påstår att jag har en firma. Va?? Har jag missat någonting?
Jag ska ringa imorgon och kolla vad det kan vara. Jag kanske har ett oljeföretag i Abu-dhabi så jag tänker gå ut lite försiktigt med mina frågor. Men man börjar ju undra. Först vad fan är detta, sen börjar man tvivla lite på sig själv. Vad har jag nu missat? Men det är säkert bara något simpelt fel någonstans.

Nu ska jag kolla på Torsk på Tallin. Så rolig men samtidigt tragisk. Robert Gustavssons bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0