Till Salu!

Eftersom jag bloggar så ofta numera så tänkte jag att jag kunde tjäna pengar på det. Enligt en ytterst vetenskaplig metod så har denna bloggen ett värde utav 12519kr. Kolla in Bloggvärde här.
Jag kan nöja mig med 10.000kr vid kontat betalning. Du får en TV-groda som namn på bloggen, ca 20-25 unika läsare varje dag och förmånen att kunna blogga i mitt namn. Betalning sker direkt i hand och sker senast fredag.
Hör gärna av dig om du nappar!

Har varit i Countrycrown i dagarna 3. Grymnt intressant och roligt att få öva sig i olika modeller när det gäller motivation och argumentationsteknik. Ska träna på alla i min närhet nu. Hoppas dock ingen läser detta och genomskådar mig.

I helgen så åker jag med upp mot Säter. Därefter så hoppar jag kvar i Örebro och slaggar hos Tarkan. På söndag så står VVK-Sollentuna på schemat innan jag åker upp till Bosön på måndag. Ser verkligen fram emot det.

Nu ska jag snart sova. Ska göra ett 24h test för Prisjakt för att se om jag kan få börja jobba där. Det ligger mitt i centrala Ängelholm. Otroligt fräscha lokaler och ungt folk. Skulle underlätta att få jobb och lägenhet i Ängelholm ungefär samtidigt.
Hittade en 2:a i Skälderviken med havsutsikt. Hade den kostad 4-5k kr så hade det varit ok, men ett pris på 7k i hyra passar inte riktigt min ekonomi.

Kom ihåg nu, gör en bra affär och slå till så snabbt som möjligt!


Kommentarer
Postat av: emelie

Lycka till med bloggen perra:D Allt bra med dig?

2009-01-23 @ 17:18:49
URL: http://meelii.webblogg.se/
Postat av: emelie

Nja jag tror jag står över;) hehe! Jo med mig är de toppen:D Jaså okej, hur kommer det sig att du vill flytta dit då? Skaffat körkort än?

2009-01-24 @ 16:56:17
URL: http://meelii.webblogg.se/
Postat av: emelie

Min blogg är värd lite mer än din (49 542 kr) De du:P

2009-01-24 @ 16:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0