Friiitak

Helgen är här och skitvädret lika så. Antingen Beachvolley eller TV-spels turnering var valet imorgon. Riktigt grabbigt...
Det lutar nog åt det senare som det verkar nu. Får sticka iväg till gymmet och röra lite på mig då.
Tränade Yoga i Måndags och det är alltid skönt. Synd bara på den helt kassa musiken som intruktören hade valt. Störde mig på den hela tiden. Blir det samma på Måndag igen så får jag be henne byta. Tyvärr så ligger passet samma tid som vi tränar Volley så missar det. Hade varit perfekt om det startade 1h tidigare istället.

Ska ner och plocka den sista tvätten snart. När jag bloggat klart. Om jag orkar. Klockan är 2222 och jag bor längst upp i huset och tvättstugan ligger i andra änden av källaren. Men annars får jag gå ner kl 06 imorgon och det är inget alternativ.
När jag kom ner i tvättstugan idag så hade någon tagit ena maskinen, på min tid! Tänkte slänga ut kläderna först men någon hundradel senare slog det mig att det kanske är någon gammal vänlig pensionär. Man vill ju hålla sig på god kant med dem! Så jag lät det vara. Och mycket riktigt så kom det ner en mysgubbe med äkta farfars skägg någon minut senare. Vi dösnackade lite när jag pulade med kläderna. Han var oxå Norrlänning, mao inte från Skåne. Har bara träffat på Norrlänningar i detta huset. Undra om Munka Ljungby byggen utövar medveten segregation? Jäkla landskapssister!!!

Ska fixa laddare och USB kabel till min kamera. Slängde ju sånt när jag flyttade pga jag itne sett till kameran på ett tag. Mycket  riktigt så hittar jag fansskapet när jag håller på och packar upp i nya lägenheten...
Vore kul att slänga in lite bilder oxå. Ser så jäkla tråkigt ut nu ju!

Hittade ytterligare lite LEGO på Youtube. Hade hur mycket som helst när jag var liten men byggde nog inte ihop nått av det. Efter att ha letat fram bit nr.1 fick jag oftast en släng av ADHD och spred bitarna omkring mig. Har jag inte tålamod nu, hur skulle jag kunna ha det som 9-åring?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0