Into the wild

Bra film. Ligger på soffan och kikar på den. Jag blir riktigt sugen på att bege mig ut i naturen med kanot eller på något annat sätt. Jag jobbade med en dam förra året som cyklade genom hela Sverige en sommar. Kollade man på bilderna så såg det väldigt avslappnande och fritt ut. Det kanske vore en möjlig semester nästa år. Eller att åka tåg upp och fjällvandra. Bilden nedan är från Abisko i Lappland. Lite skillnad mot betongdjungeln man bor i nu. Men det är ju bra nära till havet och det ska man inte klaga över.



Just vid havet spenderade jag min 29:e födelsedag. Far med familj kom ner från Göteborg och hälsade på. Vi åkte ut till Klitterhus och käkade på resturangen där. Lagom tills vi kom dit och satte oss på uteserveringen med utsikt över havet så började det blixtra och regna så den goda maten fick avnjutas inomhus. Sen blev det en sväng tillbaka till lägenheten för att skruva innan vi åkte ner till Råbocka och käkade glass.

Därefter blev det beachträning med Ewa & Åsa. De sticker till SUndsvall imorgon för att spela Nestea Swedish Beach Tour och jag kan bara säga lycka till tjejer!

Fys plus teknikträning sen med EVS. Många killar som är borta denna veckan men desto mer tid till de som är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0