NST

Har kollat beach på Sundstorget nu hela helgen. Bankett igår med god mat och bra stämning. Gick till Le Cardinal och svettades några liter på dansgolvet. Man klagar för mycket över värmen, det får gärna vara sommar hela året om om jag fick bestämma! Efter ca 8 timmar i solen i fredags så sökte jag skugga under lördagen men det gick inte. Jag brände mig iaf, och då framförallt på snoken. Så med solsting och allergi så släpade jag mig ut i Hbg natten.

När vi kom hem i morse så hade blommor och en massa annan skit blåst ner från fönster brädorna. En stor spegel hade ramlat ner från väggen och rivit upp ett stort hål i tapeten. Tur för mig att målaren är ett par veckor sen, det hade varit knäckande annars! Mina 7 års olycka började idag då jag latjade lite boll med LP. Tog ett utfallssteg och spelade upp en kort boll när jag hört "Ritch". Självklart så gick sömmen upp på shortsen mitt mellan bena. Grymt snyggt så satt med korsade ben på mesta manliga sätt på de sköna träläktarna och kollade på 2 bra finalmatcher.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0